Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du overtroisk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-06, 22:11   #1
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du overtroisk?

At det finnes mye mere mellom himmel og jord, det er jeg overbevist om.

Men det med svarte katter over veien, knuste speil mm, vel det tror jeg ikke på.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 22:22   #2
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Men det med svarte katter over veien, knuste speil mm, vel det tror jeg ikke på.

Signerer bare her jeg.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 22:23   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, jeg er ikke særlig overtroisk. I det hele tatt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 23:52   #4
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan se, men jeg lar ikke overtro styre mine avgjørelser.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:52   #5
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Signerer! Jeg er veldig overtroisk. Men det finnes vel masse annet å være overtroisk på uten å være redd ting og tang!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 12:05   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei overhodet ikke.

Gammel 19-12-06, 12:53   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går under stiger, tar fly på fredag den trettende og får ikke angst av å knuse et speil, men det er én ting jeg tror på og det er ordets makt. Jeg banker alltid i bordet (i alle imaginært) og er alltid veldig forsiktig med å lireav meg utsagn som "Selvsagt kommer jeg hjem til jul. Det finnes ikke den ting i verden som kan stoppe meg" eller "Ingenting kan gå galt nå". Jeg liker ikke å love noe 100 %, jeg vil helst alltid ha med noe om at "så lenge det ikke skjer noe uforutsett" e.l.

Jeg vet ikke hvorfor jeg er så opptatt av dette med ordets makt, men det går vel på det at man ikke skal kjekke seg overfor Gud/skjebnen/verdensordenen eller hva man nå tror på. Jeg daterer heller ikke brev o.l. på forhånd og river ikke av et kalenderblad før etter midnatt. Jeg sier ikke at folk som gjør det, går en ublid skjebne i møte, langt i fra. Men personlig synes jeg det er litt ekkelt.

Dette betyr ikke at jeg går rundt i hverdagen og er redd. Overhodet ikke. Ikke gjør jeg det for å "ha orden" på livet mitt heller. Jeg blir sur dersom noen påstår at dette er manisk av meg. For det er det da virkelig ikke.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.