|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du overtroisk?At det finnes mye mere mellom himmel og jord, det er jeg overbevist om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du overtroisk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du overtroisk?Nei, jeg er ikke særlig overtroisk. I det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du overtroisk?Jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan se, men jeg lar ikke overtro styre mine avgjørelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er du overtroisk?
Signerer! Jeg er veldig overtroisk. Men det finnes vel masse annet å være overtroisk på uten å være redd ting og tang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du overtroisk?Jeg går under stiger, tar fly på fredag den trettende og får ikke angst av å knuse et speil, men det er én ting jeg tror på og det er ordets makt. Jeg banker alltid i bordet (i alle imaginært) og er alltid veldig forsiktig med å lireav meg utsagn som "Selvsagt kommer jeg hjem til jul. Det finnes ikke den ting i verden som kan stoppe meg" eller "Ingenting kan gå galt nå". Jeg liker ikke å love noe 100 %, jeg vil helst alltid ha med noe om at "så lenge det ikke skjer noe uforutsett" e.l.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|