|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Straffen til Josef FritzlHan bør få behandling dersom det har noe for seg. Fengselsstraff eller tvangsinnleggelse på institusjon.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Straffen til Josef Fritzl
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Straffen til Josef FritzlJeg er heller ikke tilhenger av dødsstraff, men jeg er tilhenger av at straffer ikke skal avtjenes samtidig. Om du er dømt for 20 tilfeller av noe med et års strafferamme skal en i teorien avtjene 1 år og så 1 til. Til sammen nesten 20 år. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Straffen til Josef FritzlSå lenge han blir bura inne på livstid er jeg fornøyd. :enkel: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Straffen til Josef Fritzl
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Straffen til Josef FritzlFår håpe han virkelig får livstid i fengsel eller anstalt og uten mulighet for prøvetid eller at han noengang slipper ut i live..
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|