Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Alle har rett til å få barn (nrk.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-09, 16:52   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle har rett til å få barn (nrk.no)

Jeg diskuterte dette med min hyggelige lege på helsestasjonen i går og han fortalte meg at "i gamle dager", altså før LAR, så ble det fortatt tvangsaborter på heroindamene, dersom de skulle bli gravide. Det var det aller beste av hensyn til alle, mente han, og jeg er tilbøyelig til å være enig. Ikke kan de ta seg av barn som sådan, ikke er de villige/i stand til å foreta seg noe med livet sitt til barnets beste, ikke kan de sette noen eller noe foran rusen, de er rett og slett ikke skikket til å være foreldre hverken uner eller etter svangerskap. Ungene starter livet helt på vrangen, de utsettes gjerne for omsorgssvikt om moren får prøve å ta seg av dem, osv.

Det er ca en av to tusen spedbarn som dør vanligvis, kunne han fortelle meg, mens altså to av femten spedbarn av disse LAR-damene dør.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.