Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Trolldressen holder ikke mål

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 21:50   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trolldressen holder ikke mål

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men vil bare inn her og uttrykke min skuffelse over at Ticket-klærne også suger! Skal aldri mer kjøpe noe fra Ticket. Og det som virket så slitesterkt. My ass.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 22:44   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men vil bare inn her og uttrykke min skuffelse over at Ticket-klærne også suger! Skal aldri mer kjøpe noe fra Ticket. Og det som virket så slitesterkt. My ass.

:hyler: Og jeg som har kjøpt Ticket for neste sesong.

Hva i alle dager er det som egentlig holder?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 23:13   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har skrekkelig dårlig erfaring med å klage på Troll-produkter. De svarer rett og slett ikke på mail. Da butikken jeg kjøpte produktet hos reklamerte for meg ringte dem fikk de bare beskjed om at det produktet var gått ut av produksjon ...
Butikken her er fantastisk, og de tilbød meg et produkt av annet merke som kompensasjon. De har sluttet å føre Troll pga. mange klager på kvaliteten på de siste dressene samt dårlig service.

Gammel 28-03-09, 00:20   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ville definitivt ha klaget! Har selv klaget på Troll dress, pga at reflekshalen på vårdressen løsnet etter første vask. Kontaktet nettbutikken jeg hadde kjøpt den hos, og etter kort tid, fikk jeg beskjed om å sende dressen til Aclima. Det samme skjedde med den nye dressen, til og med før jeg rakk å vaske dressen. Da fikk jeg bytte i ett regnsett i stedet. Så har bare positive erfaringer derfra. Ingen krangling......

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 10:01   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

:hyler: Og jeg som har kjøpt Ticket for neste sesong.

Hva i alle dager er det som egentlig holder?

Da tror jeg Hyacint har vært uheldig, for jeg har hatt mange Ticketdresser, og aldri vært misfornøyd.
Mandagsdresser kan forekomme i alle merker
Troll er jo litt rare da, for de to dressene som faktisk holdt en stund - Monster og Rampetroll - har de sluttet å lage

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.