Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tigi bedhead-produkter!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-09, 09:43   #7
glamma
Like blid :)

glamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Sv: Tigi bedhead produkter!

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det kan jeg si meg enig i. Jeg kjøpte shampo/balsam (dobbelpakning) i England, på en helt vidunderlig butikk som heter Trade Secrets (Metro Centre i Newcastle) for 18 pund. Kjøpte også en stylingcreme og skum i samme serie (9 pund pr. stk). Har aldri hatt så fint hår før, og vurderer å kjøpe ny shampo/balsam. Mitt hår er litt sånn stritt her, og litt korketrekkere der. Det klarer liksom ikke helt bestemme seg. Fikk en del fall etter at jeg fikk Malin, men etter at Leo kom, så har korketrekkerne kommet mer frem, og med disse produktene, så ble de mer markerte, og kom bedre frem. Samtidig som det strie ble litt mer bølgete.

Jeg bestilte fra Beautybay-750ml flasker med shampoo/conditioner, råbillig! Også kjøpte jeg den contour creme`n i samme serie som jeg har i vått hår, og avslutter med å klemme inn skummet når det er tørt, og det er ganske imponerende hvor mye produktene fremhever krøllene ja.. Men jeg er sånn at enten skal jeg ha masse krøll, ellers bruker jeg flattjern så det blir helt glatt, til en forandring. Men det er så sliiitsom med alt det lange tykke håret, gjør det heller hos frisør.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.