Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Å bo i Moss?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-09, 22:45   #1
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bo i Moss?

En tidligere kollega bor i Moss, i barnehagen til minstegutten har de hest, høner og kaniner.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 23:01   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

En tidligere kollega bor i Moss, i barnehagen til minstegutten har de hest, høner og kaniner.

Kan det være en barnehage på Jeløya? Det er som om jeg har lest om den bhg... Eller er det i selveste Moss? Det høres jo knall ut.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 23:08   #3
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Om dere velger og flytte til moss, så finnes det to butikker nede ved kanalen ( Rema 1000 og kiwi) Ellers anbefaller jeg ikke Sjøhagen barnehage om dere har barnehagebarn. Ellers trives jeg veldig godt i denne byen, det blir vel til hva man gjør det till. Kommer egentlig fra Halden ikke akuratt drømme byen det heller, Moss var den siste byen jeg skulle flytte til også. Det var her jeg havnet og etter 9 år i denne byen stortrives jeg ihvertfall.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 07:38   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

I helgen var vi for første gang på Jeløya. God atmosfære der, mange fine hus. Var på kafè rett ved Røed Gård (F-15??). I kjellern på et lite eldgammelt hus, veldig mørkt men ganske koselig, god og billig mat! Og - med de digreste edderkoppene som fins i Norge - det var sikkert 15 synlige inne på toalettet....

Kafeen på Røed Gård. Den holder til i potetkjelleren på vinterstid, men flytter inn i et av de andre husene der på sommerhalvåret.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Tronvik gårdsbarnehage og Andersrød har begge dyr.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.