Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

4 nye moderatorer

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 13:48   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4 nye moderatorer

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ja, torsk gir alle dere med liten forbokstav Et Ansikt Utad.

«torsk - i front for alle som har en liten en!».

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 13:49   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og sjelden har vel brukertittelen din passet bedre.

Gammel 01-04-09, 13:57   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg føler meg i såfall representert!

Godt for deg! Jeg er litt usikker på hvem av dem som representerer meg, men jeg tror jeg faller ned på Skilpadda, som kan være min representant i kategorien "Jeg er langt mer sarkastisk enn du tror. Egentlig."

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Jeg mener å huske at Lille Ru har sagt at hun aldri, aldri, aldri mer skulle være modde? :tsktsktsk:

Da kan hun representere de ubeslutsomme. Eller de glemsomme, alt ettersom.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 14:01   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Godt for deg! Jeg er litt usikker på hvem av dem som representerer meg, men jeg tror jeg faller ned på Skilpadda, som kan være min representant i kategorien "Jeg er langt mer sarkastisk enn du tror. Egentlig."

Og i den forbindelse burde Skilpadda bytte avatar til denne:

Gammel 01-04-09, 13:52   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Herved bevist at torsk behersker humor.
Og jeg har fått svar på noe jeg har lurt på - nemlig om man skal tiltale de med liten forbokstav med liten forbokstav eller med stor. Så var heller ikke denne dagen bortkastet.

Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 13:52   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Herved bevist at torsk behersker humor.
Og jeg har fått svar på noe jeg har lurt på - nemlig om man skal tiltale de med liten forbokstav med liten forbokstav eller med stor. Så var heller ikke denne dagen bortkastet.

Bare man skriver nicket deres i bold, er det utrolig hva man kan slippe unna med.

Gammel 01-04-09, 13:54   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bare man skriver nicket deres i bold, er det utrolig hva man kan slippe unna med.

Hender jeg vurderer å bruke kursiv i håp om at hvis det er riktig ser det selvsikkert og smart ut og hvis det er feil ser det ut som ironi. :avslører:

Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 21:00   #8
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Heter det ikke fet på norsk?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 22:51   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Heter det ikke fet på norsk?

Joda, men det må være i bold for at man skal slippe unna med det, som Skilpadda påpeker

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 23:00   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forum, hemningsløs smisking, moderator

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.