|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)Tror ikke akkurat sukkerbrus fører til noe mindre diabetes, for å si det sånn. Men som sagt over så er det mange faktorer her, for mange til at det går an å si at "lettbrus kan føre til diabetes".
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)
Alternativet er jo ikke at folk skal drikke litervis med sukkercola. Men jeg tror nok at folk som sliter med diabetes, overvekt, PCOS og liknende bør nok vurdere å kutte ut lettbruser også.
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)Jeg tror mange som drikker lettbrus heller i seg ikke ubetydelige mengder på daglig basis, fordi det lizzom er så mye sunnere, og alle jeg kjenner som drikker lettbrus daglig har lagret mange flasker i kjøleskapet til enhver tid, og er helt avhengig av å drikke flere flasker hver dag.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|