|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Bilsete - ikke bra med bakovervendt?!Lillegutt her på 16 mnd. sitter forovervendt, og det har han gjort en stund nå. Vi var i Tøckfors i Sverige på baby butikken der og da sa de det samme som Ladybug fikk høre. Men det var ikke drefor vi bestemte oss for forovervendt. Det var rett og slett fordi vi fikk sete etter nevøen vår og det går ikke å ha bakovervendt. |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bilsete - ikke bra med bakovervendt?!
Det høres veldig rart ut. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Hadde du vært på Babyproffsen på Nordby hadde de sagt det motsatte. Og der legger de ingenting i mellom, men gir deg heller det enkle valget om du vurderer å snu pga. trang plass;
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilsete - ikke bra med bakovervendt?!Takk for deres mening om dette
|
|
|
#5 |
|
En som trener
|
Sv: Bilsete - ikke bra med bakovervendt?!Jeg synes det er veldig betenkelig at en som jobber med å selge bilseter lirer ut av seg så feilaktig informasjon om et så viktig tema... Overreagerer jeg når jeg mener at vedkommendes overordnede burde informeres om dette? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Nei. Her hadde det vært passende med en skriftlig klage synes nå jeg da. Kanskje vedlagt litt relevant informasjon.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette var sjefen sjøl som jeg praten med .....
|
|
|
#8 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo helt tragisk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilsete - ikke bra med bakovervendt?!Det er ikke han galningen her du har snakket med vel?
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bilsete - ikke bra med bakovervendt?!Jeg finner ikke kilden nå, men da jeg gjorde research var det en fyr fra parallellen til Trygg Trafikk i Sverige som sa at
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bilsete - ikke bra med bakovervendt?!Det eneste virkelig legitime argumentet angående at forovervendte seter kan ha en sikkerhetsfordel er det at de er veldig mye lettere å montere. Jeg er kanskje en teknisk idiot, og mannen min også, men jeg har knølt MYE med setet vårt, og, viser det seg, faktisk kjørt en god stund med det feilmontert!
|
|
|
#12 |
|
Leser
|
Jeg er helt enig i deg når vi snakker norske forhold. Men en ting jeg tenker på er: Dette vil ikke stemme for andre land hvis det eksisterer fysiske hindringer mellom feltene. Da vil de kollisjonene som skjer med størst kraft skje som sidekollisjoner og påkjørsler bakfra. Stemmer ikke det, da?
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|