Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 11:40   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Å? På hvilken måte? :nysgjerrig:

Servicen er dårlig - hvertfall på de flyturene jeg har hatt med Air France (og jeg har hatt maaaaange til Paris, noen få til Orlando). Sure og gretne folk med null toleranse for barn av den norske varianten (som synes/høres).

Charles de Gaulle Terminal 2 - som Air France bruker, er lagd slik at det er ganske trangt og klaustrofobisk i noen av sitte-områdene, og det er få sitteplasser.
I den nyere byggemassen er det glassvinduer og -vegger i venteområdene som gjør at det blir kokhett når sola står på. Det er dårlig tilgang på mat og de spisestedene de har har få sitteplasser og ikke spesielt god service etter min erfaring, få butikker, og lite å finne på for voksne og barn.
Det er 4 - eller er det 5 tro? deler på terminal 2 (2A, 2B, osv). Laaaangt å gå mellom dem med barn. Man kan evt. ta en transferbuss som kommer sjeldent. Og om man finner utgangen til transferbussen som er "innenfor" så man slipper å gå helt ut og inn igjen, noe som tar enda lengre tid. Det er skikkelig dårlig skiltet til tider. Det er vanligvis relativt lange innsjekkingskøer, og mye stressede folk. Få og skitne toaletter, osv.
Og igjen - i Paris hverken synes eller høres unger...

Charles de Gaulle terminal 1 (SAS) er ikke noe særlig om man skulle havne der heller... men hakket bedre fordi det er noe roligere i venteområdene. Man må dog ut av sikkerhetskontrollen for å få tisse. Og inn igjen via køen etterpå. Og det er absolutt ingenting å ta seg til i venteområdet - ikke en skarve butikk innenfor sikkerhetskontrollen. Osv...

Frankfurt framstår som himmelen til sammenligning, og det sier ikke lite

Og når jeg tenker meg om tror jeg aldri at jeg har flydd via Paris til noe annet sted uten at enten bagasjen ble borte eller flyet var forsinket. Eller begge deler. (det er mulig det farger min oppfatning )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.