|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva synes dere?Om det er slikt at man får polititattest uten videre fordi saker som går på overgrep har gått ut på foreldelse, uten noe videre undersøkelse så synes jeg det er forferdelig.
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Hva synes dere?
Fullstendig enig. Jeg kjente jeg ble varm i toppen da jeg leste at "den den tidligere skolesjefen, Torstein Gunnarson, sier at han fikk beskjeden i 1999, men valgte å la spesialpedagogen fortsette etter en grundig prosess."
In vino veritas Sist redigert av safran : 19-04-09 kl 10:49. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere?Jeg er enig i at dette er en forferdelig sak, og at mennesker som er anmeldt/tiltalt/dømt for overgrep ikke burde få anledning til å jobbe med barn noen gang.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere?Er det mulig? Sist redigert av Travolta : 19-04-09 kl 11:36. Årsak: Ihht. oppfordring/forespørsel |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hva synes dere?Jeg sletter quoten min Sist redigert av Left : 19-04-09 kl 13:02. Årsak: Slettet gjennkjennbare opplysninger etter henvisning av quotet bruker |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|