Sv: 3 dvd-skjermer i bilen - hvordan?
Opprinnelig lagt inn av Urt, her.
Jo eg skjønner, men med tanke på kollisjoner og påkjøring så vil det jo vera avhengig om ein blir truffen framme eller bak.
Og eg meiner me har fått festa våre såpass godt at dei ikkje vil løsne ut dersom uhellet skulle vera ute.
Det er ofte mye større krefter i sving i en frontkollisjon, feks 2 biler som møter hverandre i 60 km/t blir jo som å kollidere i hekken på en bil som står stille mens man kjører 120 km/t selv. Så det er logisk det. Men jeg har faktisk aldri tenkt over at de ikke er testet for å holde bakovervendt. Ble litt glad for at vi har snudd han nå kjenner jeg, og at alt har gått bra.
Ellers så takker jeg for alle svar. Vi er ikke interessert i 2 skjermer, vi vil bruke 3, de har hver sin som de har fått, og de har svært forskjellige interesser. Kranglingen vil nå nye høyder om de skal dele en skjerm, det er jeg sikker på. Så vi får sjekke ut den festeanordningen som Isolde viser til, men blir litt skeptisk til om armen er sterk nok til å tåle en kræsj uten at skjermen vil svinge midt i fleisen til en av de foran. Finnes noen tester på noe slikt da?