Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

NAV-ansatte på seminar i utlandet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-09, 12:53   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV-ansatte på seminar i utlandet

Det er dessverre bare slik det er, at mange automatisk putter Utenlandstur™ i kategorien råflott selv når det blir betraktelig billigere å reise utenlands enn å holde seg i landet. Og da bør man ta inn over seg at det er den signaleffekten det har, hvis man har til hensikt å unngå negativ oppmerksomhet. Selv jobber jeg i et større privat firma hvor det pågår omstillinger, og sosiale arrangement utenlands kommer for tiden ikke på tale pga. signaleffekten internt. Jeg skjønner at det ikke er noe særlig å få beskjed om at man er «overtallig» samtidig som en hel avdeling får reise til Praha i fem dager. :tenkt eksempel:

Når det er sagt så unner jeg NAV-erene utenlandsturen, tviler ikke på at det er fortjent og at det ikke er noe dyrere enn å gjøre ting innenlands. Men jeg syns det er klønete om ledelsen ikke var forberedt på mediareaksjoner.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.