|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke mat-programmer anbefaler dere?Jamie at Home, er det programmet der han henter ting fra kjøkkenhagen sin og slikt? Det er i så fall veldig bra.
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvilke mat-programmer anbefaler dere?Jeg liker Jamie og Nigella, men har fått skikkelig sansen for Christian Meyer sitt program om dansk mat som går på NRK 1. Jeg synes jeg får veldig mange tips til matretter og ingredienser som jeg ikke har tenkt på, i motsetning til Jamie og Nigella som jeg er mer lik.
|
|
|
#3 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke mat-programmer anbefaler dere?
Christian Meyer er skikkelig inspirerende. Vi lagde hans langstekte lammelår i påsken og det er det beste jeg har smakt.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke mat-programmer anbefaler dere?
Nei, har ikke det.
Det er det jeg håper, for jeg er veldig glad i akkurat den serien. Skal ta en titt nå.
Takk for tipset!
|
|
|
#5 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke mat-programmer anbefaler dere?Kikker litt på forskjellig om det passer sånn, men "Bizzarr food" er vel det eneste jeg blir så fasinert over, at jeg forsetter å se til det er ferdig
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|