Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbo på farta

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-09, 15:33   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo på farta

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg synes ikke jeg gjorde annet enn å planlegge hva jeg skulle spise da jeg var på lavkarbo. (Det er mulig det er fordi jeg er av typen som er sulten hele tida og spiser støtt ... ). Jeg hadde alltid med meg medbrakt mat + noen nøtter i veska. Likevel hendte det flere ganger uforutsette ting som gjorde at jeg plutselig befant med skrubbsulten langt hjemmeifra kun med en kiosk eller bensinstasjon innenfor rekkevidde.

Jeg sier ikke at det ikke skjer, bare at det kan være lurt å ha et lager med proteinbarer i vesken til slike tilfeller.

Gammel 23-04-09, 15:35   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

bare at det kan være lurt å ha et lager med proteinbarer i vesken til slike tilfeller.

JEG kan ikke ha det, for da spiser jeg dem bare opp i utide. Sånn i mangel på sjokolade.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 15:43   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos meg er problemet litt der at jeg er et skikkelig vanemenneske i forhold til hva jeg spiser når. Om jeg plutselig ikke har middag tilgjengelig når jeg er innstilt med grønnsaker og kjøtt eller fisk, føler jeg at det nærmest ikke hjelper noe med en neve nøtter, selv om det kalorimessig skulle gitt god uttelling. Det er mulig det er psyken jeg burde jobbe med?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.