|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse"- Hvilken aldersgrense passer den foLurer litt på å ta med Lillebror, men han er jo ikke 2 år engang. Det står at filmen varer i 44 minutter så det er mulig det blir for lenge for ham å i sitte i ro. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse"- Hvilken aldersgrense passer den fo
Hvordan er han i forhold til tvtitting? Følger han med? Iom at det er flere korte historier, er det lettere for små barn å holde på konsentrasjonen.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse"- Hvilken aldersgrense passer den foVerken vi eller besteforeldre er i målgruppen, men jeg holder ut når jeg ser at ungene koser seg så mye. De tar ikke skade av at jeg sitter og smådupper litt.
Snuppa så Elias og kongeskipet da hun var 2 år og 1 måned. Det gikk lett som en plett, og den varte i 1 time og 20 minutter (eller noe sånt).
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?Hm, kanskje denne kunne være noe for Mathias? Han sitter ofte i ro i en time med film her hjemme. Det er jo bare å gå dersom alt skulle skjære seg. Eneste er at jeg er redd han skal bli skremt av høy lyd o.l. Han er litt frynsete slik...
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kinofilmen "Laban-verdens snilleste spøkelse" - Hvilken alder passer den for?
Jeg vil tro at han er midt i målgruppen. Det var ikke mye høye lyder og skremmende sekvenser i den første filmen i hvert fall.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|