Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-09, 14:40   #1
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Og ta i det minste lærdom av det første gangen slik at det ikke skjer igjen...

Og om du støvsuger bilen, bilen står veldig nærme ett gjerde og bildøra står oppe, og du ser at du må rygge, dersom du da f.eks ikke lukker døra, så kan den plutselig ligge bretta foran på fremskjermen, fordi du muligens hivde, din strålende røde fiesta, i revers og rusa godt før du bråslapp gassen litt for å tøffe deg.. Har jeg hørt!

Gammel 27-04-09, 14:46   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Og om du støvsuger bilen, bilen står veldig nærme ett gjerde og bildøra står oppe, og du ser at du må rygge, dersom du da f.eks ikke lukker døra, så kan den plutselig ligge bretta foran på fremskjermen, fordi du muligens hivde, din strålende røde fiesta, i revers og rusa godt før du bråslapp gassen litt for å tøffe deg.. Har jeg hørt!

Denne skjønte jeg ikke.

Gammel 27-04-09, 14:53   #3
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Denne skjønte jeg ikke.

Været var vakkert, himmer`n var blå og jeg var den lykkelige eier av en rød fiesta 1.1, modell -77

Bil A står med sjåførdør oppe, lykkelige eier støvsuger. Ca rett utenfor baksete-vindu starter gjerdet. Lykkelig eier må rygge bil, litt bakover. Lykkelig eier, med god hjemme-permaning og hubba-bubba, skal tøffe seg for da, ikke nevnt tidligere, x-kjærest. Lykkelig eier ruser bil godt, med bildør oppe, hiver overnevnte fiesta, rød, i revers, bråslipper clutch og hører ett skrell.

X-kjærest ler så han nesten detter over overnevnte gjerde, for fremdør til fiesta 1,1, rød, ligger godt brettet på fremskjerm.

Jeg sånn: !

Gammel 27-04-09, 15:46   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Været var vakkert, himmer`n var blå og jeg var den lykkelige eier av en rød fiesta 1.1, modell -77

Bil A står med sjåførdør oppe, lykkelige eier støvsuger. Ca rett utenfor baksete-vindu starter gjerdet. Lykkelig eier må rygge bil, litt bakover. Lykkelig eier, med god hjemme-permaning og hubba-bubba, skal tøffe seg for da, ikke nevnt tidligere, x-kjærest. Lykkelig eier ruser bil godt, med bildør oppe, hiver overnevnte fiesta, rød, i revers, bråslipper clutch og hører ett skrell.

X-kjærest ler så han nesten detter over overnevnte gjerde, for fremdør til fiesta 1,1, rød, ligger godt brettet på fremskjerm.

Jeg sånn: !

Åh!

Gammel 16-07-09, 23:50   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Når du skal slamre igjen bildøra, pass på at ingen av fingrene dine befinner seg mellom karosseriet og døra.

Gammel 19-07-09, 03:26   #6
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Når du skal slamre igjen bildøra, pass på at ingen av fingrene dine befinner seg mellom karosseriet og døra.

Og når uhellet først er ute, så prøv å huske på at ungene sitter i bilen før du brøler ut hvert eneste banneord du kan.

Gammel 19-07-09, 23:38   #7
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sjekk klesvasken før du dytter den inn i vaskemaskinen. Det kan hende en brukt engangsbleie ligger i skittentøyet.

(det var bare en tissebleie, men det ble veeeeldig mye lo og sånn)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 14:47   #8
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Her er det mye lærdom å hente ja..

- Ikke sett en nystekt sjokoladekake til avkjøling på kjøkkenbenken mens du drar ut for å leie film og bikkja er aleine hjemme ...
- Ikke sett vårruller til avkjøling på kjøkkenbenking mens du drar ut for å leie film .. og bikkja er aleine hjemme ..
- Hvis du syns tråden til persiennene er litt lang, husk å la persiennene være NEDE før du klipper over tråden ..
- Om du skulle finne på å legge ut spor (blodsportrening til hund) i ukjent terreng, kan det anbefales på det sterkeste å ha med seg en GPS, selv om instruktøren påstår at hun er noenlunde kjent i området..

Mex er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.