|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Livslærdom
Vel for å utvide din horisont, så tror jeg ganske mange uavhengig av lidelser i egen famiie kan bli støtt av kreftvitser. Hva i alle dager er det og hva i alle dager kan være morsomt med det? Eller nei jeg tror ikke jeg vil vite noe mer om det, egentlig. Bare ordet kreftvits var i og for seg nok. |
|
|
|
|
#2 |
|
Tøff
|
"For å utvide min horisont"? Får du blitt noe mer ovenfra og ned uten å klatre opp på en stige eller?
|
|
#3 |
|
Tøff
|
Sv: LivslærdomOk, får visst svare fler her. Grunnen til at jeg la akkurat denne historien inn er jo nettopp at det er flaut og dumt å gjøre slikt. Jeg hadde det inntrykket at det var underforstått, tråden tatt i betraktning, men jeg får visst presisere det. I tillegg var jeg femten, som jeg nevnte nå i forrige innlegget mitt.
|
|
#4 |
|
Passiv
|
På dette området er jeg den første til å innrømme at jeg kanskje er en sveversynt kjerring, men slik er det. Det er ikke flaut i mine øyne, det er bare ondskapsfullt. |
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|