Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-09, 21:33   #1
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Livslærdom

For alt i verden, når parketten er våt og du er barbeint, ikke løp for fort over gulvet. Det kan resultere i et ublidt møte med ovnen.

Hilsen hun som nå besitter er kjempestort hematom på albuen sammen med et kutt.

Gammel 28-04-09, 22:00   #2
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

For alt i verden, når parketten er våt og du er barbeint, ikke løp for fort over gulvet. Det kan resultere i et ublidt møte med ovnen.

200 grams sjokoladeplater blir borte på mystisk vis dersom de ligger på bordet mens man leser og ikke følger med hva man egentlig gjør.

Jeg kan forresten nevne mange flere måter de kan bli borte på, når jeg tenker meg om.

Tuppen er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 22:41   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Når du våkner om morgenen av at hustelefonen ringer, ikke sprett ut av senga for å ta den før du er helt, absolutt, 100 % sikker på at beina dine er våkne og fullstendig klare for å bære vekten av deg.
Det kan hende samboeren din våkner av levenet og lurer på hva du gjør liggende på gulvet midt mellom latter og gråt, ute av stand til å reise deg og med skrubbsår i panna ( fra sengegjerdet i rotting ) og brannsår på knærne (fra vegg-til-vegg-teppet).

Gammel 28-04-09, 22:47   #4
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg løper aldri. Nettopp for å unngå slike ting.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 22:59   #5
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg løper aldri. Nettopp for å unngå slike ting.

Jeg løper for mye tror jeg.

Gammel 28-04-09, 23:00   #6
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg løper for mye tror jeg.

Helt tydelig.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.