Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-09, 23:04   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Hverken eplejuice eller Biola med bringebær smaker spesielt godt oppi kaffen.

Men har du oppi vaniljesaus, smaker det akkuratt som kaffe og baileys! :skål:

Gammel 02-05-09, 09:30   #2
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Hvis det ligger to par like store svarte sokker på badet, det ene er dine fra dagen før og det andre er mannen sine. IKKE lukt på de for å sjekke om du kan bruke ditt par en dag til. Det KAN nemlig være det er mannen sine som han har brukt i tette vernesko i en 15 timers lang arbeidsdag

Gammel 02-05-09, 22:24   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Men har du oppi vaniljesaus, smaker det akkuratt som kaffe og baileys! :skål:

Når man er i Spania og skal lage risotto, er det lurt å sjekke at pappkartongen man henter i kjøleskapet virkelig inneholder kyllingkraft, og ikke vaniljesaus, før man heller den i gryten. Har jeg hørt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 04-05-09, 23:51   #4
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Når man er i Spania og skal lage risotto, er det lurt å sjekke at pappkartongen man henter i kjøleskapet virkelig inneholder kyllingkraft, og ikke vaniljesaus, før man heller den i gryten. Har jeg hørt.

Jeg drakk en gang ved et uhell terpentin, da jeg ble servert en kopp brus, etter å ha innviet et piano på en skole. Var 12 år...
Se opp for hva du drikker

Gammel 05-05-09, 06:30   #5
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Har man laget rødvinsmarinade kan det være lurt å ikke la den stå på benken når man inviterer til nachspiel. Har jeg hørt.

Gammel 05-05-09, 10:20   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ok, dette er pinlig, men jeg holdt på å lære i går at det kan gå ille hvis man røyker samtidig som man prater i mobilen.
Dvs; man hører dårlig eller ingen ting av sigarettfilteret, man kan til og med brenne seg, og det smaker ikke helt det samme av mobiltelefonen som av Kenten

:Terje Fjern:

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 05-05-09, 12:13   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ok, dette er pinlig, men jeg holdt på å lære i går at det kan gå ille hvis man røyker samtidig som man prater i mobilen.
Dvs; man hører dårlig eller ingen ting av sigarettfilteret, man kan til og med brenne seg, og det smaker ikke helt det samme av mobiltelefonen som av Kenten

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-05-09, 22:10   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Herregud, det var dagens!!!

Gammel 05-05-09, 22:27   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Herregud, det var dagens!!!

Prøv selv. Det er ikke så lett å tenne siggen og slå nummeret på mobilen samtidig.
Spes ikke når røyken er i hø.hånd og det er den eneste hånden jeg kan holde mobilen med og snakke samtidig.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 05-05-09, 11:04   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Jeg drakk en gang ved et uhell terpentin, da jeg ble servert en kopp brus, etter å ha innviet et piano på en skole.

Det forklarer jo en hel del.

Claire er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.