Sv: Hvilket hus hadde du valgt? Og hvorfor?
Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg vet ikke helt hvor mange barn og sånn dere har.. Men jeg antar at rommet nede skal være ekstrarom/gjesterom? Og at dere skal ha soverommene deres oppe? Så om dere er "avhengig" av å bruke 4 soverom, så må jo det ved siden av loftstua inndeles. Hvis ikke ville jeg fortsatt hatt det åpent. At dere bare har hatt en "halvvegg" (langs trappa) når dere kommer opp trappa. Det har vi. Dere kan jo likevel dele inn rommet med romdelere og slike ting.
Ift bod. Vel, jeg synes det er veldig kjekt med bodplass, og savner det litt i vårt hus. Så jeg tror den sportsboden er litt kjekk. Men ville vurdert om det er nødvendig med dør innenifra, ville iallefall ikke tatt den fra VF. 
Jeg ville fortsatt dratt ut vaskerommet, sånn at det "flukter" med doen nede. Formet som en L. den kroken kan jo være kjekk til enten dusj eller tank etc. Så ville jeg tatt 1-2 kvm av soverommet, sånn at vaskerommet totalt ville ha kommet på en 7-8 kvm. 
Evt kan dere ta litt av sportsboden til wc, med dør fra VF, om dere ikke ønsker to dører ved siden av hverandre i gangen. OM dere kan se bort i fra sportsboden (garasjeplass kanskje?) så tror jeg at jeg ville ha gjort VF større og tatt med doen der. Da hadde dere fått god plass til garderobe der også. Og så hadde vaskerommet fått hele wc plassen i tillegg til at man hadde dratt veggen helt ut.
Om jeg gjør meg forstått.