Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-09, 13:24   #1
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Livslærdom

Ler så jeg hyler her jeg.

... og ikke spis saftis med tyggis i munnen (det kan ha samme effekt som om du tar tunga bort på en lyktestolpe når det er frost)
... og før du setter deg oppå en skolepult/bord så sjekk at bordplata er fastskrudd, ellers kan du ende opp med vondt i både bakenden og hodet.

Gammel 05-05-09, 13:26   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

... og ikke spis saftis med tyggis i munnen (det kan ha samme effekt som om du tar tunga bort på en lyktestolpe når det er frost)

Virkelig? Uansett hvilken saftis og hvilken tyggis? Jeg fikk skikkelig lyst til å prøve ...

Gammel 05-05-09, 13:28   #3
Senna
Javel

Senna sin avatar

Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Virkelig? Uansett hvilken saftis og hvilken tyggis? Jeg fikk skikkelig lyst til å prøve ...

Vet ikke, jeg klarte dette som barn og har det friskt i minne enda hvordan det satt fast.....men har glemt ut is og tyggismerke. Kanskje du kan gjøre noen tester.

Gammel 05-05-09, 22:17   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Lær av andres feil!

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 05-05-09, 13:26   #5
Senna
Javel

Senna sin avatar

Standard

Og dersom du akutt må tisse, ikke sett deg ned bak en trailerhenger og dra ned buksen. Det er faktisk et ganske stort mellomrom mellom bakken og selve hengeren (observert på russetreff i Bergen i 88..om noen skulle kjenne seg igjen).

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.