Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tradisjonstyranniet...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-06, 23:41   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tradisjonstyranniet...

*hikk*

Sist redigert av Pia : 22-12-06 kl 23:53.
Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 23:52   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

*hikk*

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 20:20   #3
chara
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
chara er litt kul
Standard

Nå har jeg enda til gode å ha julaften her hjemme. Etter at jeg fikk barn så forsvant det en god tradisjon for meg, nemlig å lage julegodt og kaker hele dagen sammen med min søster. Vi sang julesanger på feil melodier og koste oss. Det savner jeg litt. Men nå baker jeg pepperkaker med barna istedet så jula blir ikke ødelagt. Det er like hyggelig bare annerledes.
Jeg innrømmer at jeg har noen tradisjoner jeg holder hardt i. Som julestrømpe, men nå er det ikke lenger jeg som får den det er barna. Like koselig det.
Jeg går i kirken hvis jeg får det til. Må nok innrømme at julestemningen kommer for fullt da, det blir faktisk ikke helt det samme uten. Uten at det er helt krise.
Iløpet av jula må jeg ut å kjøre ski. ofte er dette sesongens første skitur. Innrømmer gladlig at juleferien er nesten meningsløs når jeg ikke gjør dette.(vi stikker til fjells i romjulen)
annen hvert år er jula akurat slik som jeg vil ha den. I år blir den ikke slik for vi skal til svigemor. Der skal vi gå rundt juletreet og synge hundre sanger. (dette liker jeg ikke så jeg filmer seansen istedet). alle pakker pakkes opp likt, det er fryktelig stress, og juleøl er uaktuelt til maten. Der serveres det ingefærøl istedet.
Men jeg gleder meg til jul jeg, ungene gleder seg. Det er ikke maten eller måten som er viktig. Det er at man gleder seg over noe sammen. For meg er fortsatt jula hellig og da kan ikke tradisjoner eller mangel av sådanne ødelegge julestemmningen.

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.