|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#481 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesJippy. Jeg har blitt bedt om å lage kake til 17. mai i bakgården. Da har jeg endelig anledningen jeg har ventet på.
![]() |
![]() |
#482 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesDenne skal jeg bake i morgen da jeg skal ha barselgruppebesøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesLurer på om jeg trenger noen anledning for å bake denne?
![]() |
#484 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesNam. Denne må testes ut i helgen.
![]() |
#485 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesHm, kanskje denne er verdt et forsøk 17. mai?
![]() |
#486 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesDenne lagde jeg i dag, til foreldrekaffe som skal være i barnehagen i morgen.
![]() |
![]() |
#487 |
Passiv
|
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesFader ta deg Mim. Plutselig så står denne bare i ovnen min? Hva er det du har stelt i stand nå lizzom? |
![]() |
![]() |
#488 |
Passiv
|
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesJeje. |
![]() |
![]() |
#489 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies
Jeg trodde også at jeg var reddet da kakerestene raskt ble puttet i fryseren, men den var jammen god som frossen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Passiv
|
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesAkkurat nå har jeg innsett at den like gjerne bare kan spises opp. Den vil ikke overleve i fryseren. |
![]() |
![]() |
#491 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Hvordan i all verden har du regnet ut det der med kaloriene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Passiv
|
Jeg har brukt sukkerfri sjokolade, sukrin som ikke inneholder noen kalorier istedenfor sukker, droppet nesten alle nøttene og light ost. Også er det bare halv porsjon da - det er et vesentlig poeng. |
![]() |
![]() |
#493 |
Passiv
|
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesJeg tror ikke jeg vil anbefale deg å spise 13 kakestykker nei. |
![]() |
![]() |
#495 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesYes, ypperlig anledning til å bake til 17.mai!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesBakte den i forigårs. Den er god nystekt, kjøleskapskald og rett i fra fryseren. *hjelp* |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesNå står den i ovnen her. Skal ha konfirmasjon på lørdag og tipper den er perfekt da.
![]() |
#498 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesLaget den i forgårs, den ble ikke den store suksessen jeg hadde håpet på. Litt tørr og vanvittig mektig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesKaka var absolutt best etter 2 dager, kjøleskapskald |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesJeg har også bakt denne og må slutte meg til dem som sier at den var best etter to dager i kjøleskap. Da den var ny smakte den jo ingenting! Jeg ble veldig skuffet først, men da den ble kald, ble den skikkelig god. Så mitt tips må bli å bake den et par dager i forveien.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|