|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med SmashHerlig, endelig en sjokkis jeg ikke har lyst til å smake på. |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med SmashSmash-sjokoladen synes jeg var helt ordinær. Jordbærsjokoladen vurderer jeg å hamstre inn tre hundre kilo av, sånn i tilfelle de en gang slutter å produsere den. |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med SmashKjøpte inn Smash-sjokoladen i dag, med tanke på en liten fest her i morgen kveld. Den fikk imidlertid ikke fred, måtte smake. Men jeg ble skuffet. Godsakene var så hardt pakka at noe av det søtt-salt-porøst-crispy forsvant, og da ble ikke opplevelsen som forventet. Sverger nok til Smash i pose (og fortsetter å kjøpe Fruktnøtt når jeg skal ha en lang sjokolade).
|
|
|
#184 |
|
I mål
|
Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med Smash
Prøvd jordbæren? |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med SmashHar ikke prøvd jordbæren. Syntes den virket litt odde. Men kanskje bare ukjent. Liker jo godt Dark med bringebær. Du likte den? Vi har jo noen felles favoritter, så det gir kanskje en pekepinn.
|
|
|
#186 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med SmashKjipt at de bare selger jordbæren i så svære pakninger.
|
|
|
#187 |
|
I mål
|
Jeg elsket den dessverre
Jepp. Forrige helg narret jeg gubben til å spise halvparten, men denne helgen hevder han at han har nok med den kjipe nøtteblandingen sin. |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med SmashElsker smash,så her kan fallhøyden bli stor |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med SmashTestet, og ikke helt overbevist. Jeg er vel egentlig ikke så begeistret for Smash heller, så det burde jo ikke komme som en bombe. Og jeg burde vel strengt tatt tenke på det FØR jeg tømmer i meg en hel pose, eller sluker en hel plate.
|
|
|
#191 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Ja, jeg forstår ikke hva Stratos har med dette å gjøre? Det er jo en vanlig vaffelkjeks med sjokolade bare på halvparten? Stratos??
|
|
|
#192 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med SmashJeg klarte å fortære en hel plate smash på jobb i går, og har kverka en halv i dag allerede. Den falt så absolutt i smak. Den var så orgasmisk god at jeg trenger aldri ha sex igjen!
|
|
|
|
#193 |
|
Fortynnet
|
Jeg liker Dark med bringebær, men syntes ikke melkesjokolade med jordbær var like vellykket. Det ble veldig søtt, og litt sånn Hubbabubba-feeling, |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Notert.
|
|
|
#195 |
|
I mål
|
Den er litt søt altså, men da orker man jo ikke hele platen i ett, og det kan igrunnen være like greit. |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Ser poenget. Jeg orket faktisk en hel plate Smash i går. Synd jeg ikke ble kvalm halvveis.
|
|
|
#199 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Nyhet - stor melkesjokolade med SmashDen er forholdsvis god.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|