|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Jeg er en av dem som også følte at den var sykt kald. Den vi lå i ble kjøpt på jysk. Den var god å ligge på, men da det ble kaldt i rommet greide jeg liksom aldri å få varmen tilbake i kroppen.
|
|
|
#2 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Vi har to sånne som vi bruker som ekstrasenger. Når de ikke er i bruk, så ligger de fint brettet under senga til ungene. Har tilbragt et par netter på en slik selv, fordi vi låner bort senga vår til svigers når de er her, og jeg sov godt jeg ja. Det var i hvert fall ikke kaldt. |
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppblåsbar gjesteseng - funker det?Jeg/vi har sovet flere netter på en sånn, og jeg har ingen klager. (Jeg får vanligvis fort vondt i ryggen om jeg ligger i en "fremmed" seng) Vi har hatt et pledd eller en overmadrass på toppen, så da har det ikke vært kaldt heller. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|