|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Disse flaggene igjenEr den
|
|
|
#2 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Disse flaggene igjen
Ja, den er ment sånn. Trodde folk skjønte det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi feirer vår land Norge og flagget er en sentral del av det. Men det betyr da ikke at andre ikke kan ta sitt eget flagg med i toget om de ønsker det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
17. mai er en dag der man feirer Norge, ja, og det er vanlig å bruke det norske flagget som en del av feiringen. Jeg tror ikke du finner noen som er uenige med deg i det. Men det følger ikke som en logisk konsekvens av det at man ikke kan bruke andre nasjoners flagg som en del av feiringen.
|
|
|
#5 |
|
Deltidsmamma
|
Nå har jeg svart på de tingene du nevner der. I innlegg 330. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Jeg har lest det innlegget, men så ikke så mye å svare på. Det eneste du spør om, er om jeg synes at vi "plutselig" skal se bort fra den norske nasjonens historie, og det synes jeg jo ikke vi skal - da ville jo hele feiringen være ganske meningsløs. Jeg skjønner ikke hvor du vil med dette; hvilken del av den norske nasjonens historie er det du mener at jeg går inn for å se bort fra?
|
|
|
#7 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Disse flaggene igjenJeg hadde håpet at du kanskje skulle ha noe å si til dette, f.eks. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Jeg sa da at jeg var helt enig i den andre delen av dette (og at jeg dessuten ikke ser det som særlig relevant for diskusjonen).
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|