|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dersom jeg ble og mine barn flyttet...Dere må leve i et "ekteskapslignende forhold".
|
|
|
#2 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Dersom jeg ble og mine barn flyttet...
Avsporing... men da tror jeg det er mange ekteskap og samboerskap som ikke er "ekteskapslignende"... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dersom jeg ble og mine barn flyttet...
|
|
|
#4 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dersom jeg ble og mine barn flyttet ...Jeg delte en liten periode bolig med en kamerat da jeg var nyskilt og hadde to små - søkte om bostøtte, men fikk det ikke fordi den jeg delte bolig med var mann. Jeg forklarte at vi var venner som delte bolig pga økonomi og at vi ikke hadde noe form for samboerskap utenom - vi levde to forskjellige liv. Det tok de ikke hensyn til - bodde jeg sammen med en mann var vi samboere - dermed basta.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Dersom jeg ble og mine barn flyttet ...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|