Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Melodi Grand Prix-finale!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-09, 23:56   #741
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Melodi Grand Prix-finale!

Tror ikke ejg stemmer på noen, nei.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 23:56   #742
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hvordan var vinnerlåten i fjor? Husker ikke jeg

Gammel 16-05-09, 23:57   #743
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grusom.

(Det var en slikk ballade. Med han der fjotten som gikk på skøyter, og hvor vi bare ventet på et blodbad når han kjørte på han som sang og ...)

Gammel 16-05-09, 23:57   #744
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

stemmer ikke nei

Smurfine79 er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 23:58   #745
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Eminem er da ikke død!

Håper Norge vinner selvfølgelig. Tyskland og Hellas på pallen i tillegg? Jeg er elendig på sånne greier.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 23:58   #746
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hvordan var vinnerlåten i fjor? Husker ikke jeg

(Kilde: youtube.com)

Gammel 16-05-09, 23:58   #747
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

I Aftonbladet leder foreløpig Norge avstemningen ser jeg.

Link?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 23:59   #748
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Grusom.

(Det var en slikk ballade. Med han der fjotten som gikk på skøyter, og hvor vi bare ventet på et blodbad når han kjørte på han som sang og ...)

Ah, det har jeg sett. Han var da ingen fjott, men selveste Evgeni Plushenko, en ener på isen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 17-05-09, 00:01   #749
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

De startet jo MGP-finalen nå med ham...

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 17-05-09, 00:01   #750
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

ah, takk.
Den har nok ikke gått nok på radioen her til jeg husker den...

Gammel 17-05-09, 00:01   #751
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Er det bare jeg som humrer godt av kommentarene til Svabø? Likte spesielt godt introduksjonen av det greske bidraget. Hvilket må nevnes som et av de dårligste.

Men om ikke Alexander vinner: HEIA MOLDOVA og PORTUGAL!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 17-05-09, 00:01   #752
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ah, det har jeg sett. Han var da ingen fjott, men selveste Evgeni Plushenko, en ener på isen.

Åh?

Det hadde vært mye gøyere om han hadde trynt an.

Gammel 17-05-09, 00:02   #753
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Den norske VAR best. -Zoomet gjennom deltakerne.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 17-05-09, 00:02   #754
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

De startet jo MGP-finalen nå med ham...

Fikk ikke med meg det jeg.

Gammel 17-05-09, 00:02   #755
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Barbarella - jeg ser deg.

Jeg vet ikke om jeg tør å stå frem her, for jeg har altså Hellas som en av favorittene mine.
Kvalm type og sånn, men han er jo kjekk da og låten er jo fengende.

I dag har vi stemt på Estland, Moldova, Hellas og Frankrike.

Gammel 17-05-09, 00:03   #756
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lite tro på Norge, og regner med at det blir noe østblokk. :får det notert:

Sa Svabø at vi måtte vente noen timer på resultatet? :zzz:

torsk er ikke aktiv  
Gammel 17-05-09, 00:03   #757
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Åh?

Det hadde vært mye gøyere om han hadde trynt an.

Ikke gjør narr av Plush. Han var min helt på isen da han gikk konkurranser.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 17-05-09, 00:05   #758
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Håper ikke Norge vinner for jeg er så dritt lei den dårlige sangen. Spyr snart av den.
Hver gang jeg slår på radioen i bilen er sangen der. Kjører 14 mil hver dag å den er betandig 1-2 ganger om mårningen og opp til 3 ganger på tur hjem

Gammel 17-05-09, 00:05   #759
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Hadde jeg ikke hatt jobbtelefon skulle jeg pinadø stemt på Moldova. Og Estland.

Gammel 17-05-09, 00:06   #760
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Nesten enig med Ru.

Disse likte jeg best:
Estland
Norge
Moldova
Island

Men tror egentlig at Norge vinner! Og at Azerbaijan sniker seg inn i topp 3.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.