Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 10:27   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg spiser aldri grønt godteri.
Jeg MÅ ha dorullen riktig vei, uansett hvor jeg er. Henger den feil så snur jeg den før jeg gjør det jeg skal.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:07   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker å ha div flasker og krukker i skapet mitt på badet vendt slik at etikken vises og etter høyde Har en tendens til det samme i kjøleskapet og gjør det sånn automatisk. På dette bildet ser jeg at ikke alt er helt på topp. Da jeg begynte med det samme i garasjen sørget mannen for å sørge for litt uorden i symmetrien. Han plasserte div annerledes og rotet til for meg. Har prøvd å ikke se på det når jeg er i garasjen, men det plager meg kjenner jeg. Men jeg skal klare å beherske meg Får se på det som terapi.

En ting til. Når jeg er på et hotell det første jeg gjør å se under sengen om det er støvete

Sist redigert av Michelle : 20-05-09 kl 21:29.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:27   #3
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

På treningessenteret må jeg telle hvor mange streket det er på de to lange runde greiene i talet, selv om jeg vet at det er 27 på den ene og 29 på den andre.
Jeg må også telle hvor mange skritt jeg kan "hoppe" mellom lyktestolper når jeg kjører bil. Alltid høyrefoten først.
Når jeg går eller jogger ute må jeg ha tre mål. Dvs et mål og to "delmål", også ser jeg hvor lang tid jeg bruker mellom hvert mål.

Osv osv

Gammel 20-05-09, 11:48   #4
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg må også telle hvor mange skritt jeg kan "hoppe" mellom lyktestolper når jeg kjører bil. Alltid høyrefoten først.

Det gjør jeg også, trodde jeg var den eneste i verden som "hoppet" mellom lyktestolpene eller reflekspinnene.

Ellers teller jeg alltid trappetrinn.
Jeg må alltid sjekke ungene før jeg legger meg, ellers får jeg ikke sove.

Ellers er jeg helt normal.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.