Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinnåff fra parfymetråden: Hvilke parfymer kan du ikke fordra?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 22:26   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff fra parfymetråden: Hvilke parfymer kan du ikke fordra?

Jeg får migrene av veldig mange sterke parfymer. Jeg kan ikke beskrive hva det er, men det virker som det er én ingrediens som går igjen i dem alle. Jeg kan i hvert fall kjenne med ett sniff om jeg tåler den eller ikke.

Denne synes jeg egentlig lukter godt, men den har mye av det jeg ikke tåler:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 23:44   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg får migrene av veldig mange sterke parfymer. Jeg kan ikke beskrive hva det er, men det virker som det er én ingrediens som går igjen i dem alle. Jeg kan i hvert fall kjenne med ett sniff om jeg tåler den eller ikke.

Så rart å se at du skriver dette for slik har jeg det også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 23:54   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Poison, Lulu og andre søte, tunge dufter får jeg brekningsfornemmelser av.
Typiske gammel-dame-dufter er grusomme, og det hjelper ikke akkurat at de ofte påføres i avsindige mengder, gjerne med et skjerf i halsen dynket med ukesgammel parfyme og gammel svette. :urk:
For mye parfyme virker generelt mot sin hensikt.

Gammel 22-05-09, 00:36   #4
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne likte jeg godt i starten, men fordi "alle" brukte den en periode, gikk jeg grundig lei: Tresor fra Lancome

Gammel 22-05-09, 00:38   #5
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Denne likte jeg godt i starten, men fordi "alle" brukte den en periode, gikk jeg grundig lei: Tresor fra Lancome

Ooh, salige nittitall. På samme tid begynte mamma å bruke Dune. Hun bruker den enda.

Gammel 22-05-09, 22:55   #6
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Denne synes jeg egentlig lukter godt, men den har mye av det jeg ikke tåler:

Denne blir jeg utrolig uvel av.
Og så kommer heller ikke jeg unna Poison.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.