Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I'm bored

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 17:10   #41
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: I'm bored

Du kan låne graviditeten min for en kveld, så kan jeg gå på fylla. :tørst:

Gammel 21-05-09, 17:10   #42
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Kanskje du forresten kan låne en fødsel også!

Gammel 21-05-09, 17:18   #43
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan lese boka "kvinne, kjenn din kropp" fra det glade 70-tall. Husker du den?

Ble minnet på den på Radio idag. Den har jeg smuglest endel i.

Gammel 21-05-09, 17:21   #44
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Surre, jeg tror Sitron er troendes til å ta deg på ordet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 17:23   #45
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Kan komme hit og lage oksesteik for meg uten steketermometer.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 17:23   #46
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Da blir det fest da, joh!

Gammel 21-05-09, 17:26   #47
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du kan komme hit og rydde huset og kline med mannen min... Jeg er smittefarlig...

Gammel 21-05-09, 17:31   #48
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

og kline med mannen min...

DET kaller jeg et generøst forslag!

Gammel 21-05-09, 19:03   #49
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Har du ikke kort vei til meg?

Du kan komme bort og stryke klær.
Eller henge med oss når vi ser på Dexter/strikker
(jeg strikker og later som jeg ser på, mens mannen ser på )

Gammel 21-05-09, 19:19   #50
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøh. Nå har jeg lastet ned X-men trilogien.

Gammel 21-05-09, 20:12   #51
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Fornuftig. :sikler på Wolverine:

Gammel 21-05-09, 20:21   #52
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jess, det kunne jeg gjort. Jeg er den perfekte føderske.

Gammel 21-05-09, 21:49   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg merker meg at Bæret har kommet til sivilisasjonen uten å si i fra til meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 21:56   #54
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Du kan få lov til å skrive eksamensbesvarelsen min
Den skal handle om en masse informasjonssikring i et arkivarperspektiv. OK?

U-uhh, what's not to like?

Hva er oppgaveteksten din, Strå? Er det tilgangsstyring, kryptering, sikre lesbarhet over tid?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:08   #55
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Feilarkivering. Gjør det vanskelig for tyvene.

Gammel 21-05-09, 22:12   #56
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Også en fin måte å gjøre seg uunnværlig på når ledelsen trenger en viktig rapport.

Gammel 21-05-09, 22:19   #57
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er det du lengter etter å gjøre når du til vanlig har barna da, men som du ikke kan gjøre? Ja, bortsett fra ingeniør-løøøv, som nå er utilgjengelig.

Jeg ville drukket, røyka, spilt musikk på full guffe og dansa på bordet, helt alene. Mens jeg satt på nettet. Nei, jeg ville nok tatt en tur til byen, men hvis du bor et sted de hverken har cafe eller kino er det kanskje ikke like greit med en bar heller. :hm:

Du får i det minste sove til du våkner av deg selv i morgen, da.

Gammel 21-05-09, 22:28   #58
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Jeg ville gått en kjempelang tur med fin musikk eller lydbok på ørene, og sett filmen etterpå.
:lenket til huset:

Gammel 21-05-09, 22:36   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg ville gått en kjempelang tur med fin musikk eller lydbok på ørene, og sett filmen etterpå.
:lenket til huset:

Jepp, den støtter jeg.

Når jeg ikke har barna her (og gjør noe annet enn å sitte på nett), er jeg enten ute på tur, ute og drikker øl eller jobber.

Gammel 21-05-09, 22:40   #60
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har du tid til overs er det bare å ta seg en tur og:
*vaske vinduer
*rydde og vaske barnerom
*oppussing av kjellerstue
*oppussing av vaskerom
*oppussing av to barnerom
*rydde verandaen

Kommer ikke på mer akkurat nå. Men du skulle vel ikke rekke så mye mer på en helg heller.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.