|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?
Det ble veldig lavt. Nå er ikke jeg så høy, men det ble hvertfall rimelig tungt å vippe vognen opp fortauskanter, f eks. Det gikk greit med bag'en på.
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Nå har jeg aldri hatt Emmaljunga duo, men Ceroxen var blytung. |
|
|
|
#24 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Niobe påpeker en annen ting. Emmaljunga er nok primært sett laget for høye folk. Det laveste trinnet på teleskopstanga var ganske høyt. - Men altså: Jeg er lita likte den godt altså.
|
|
|
#26 |
|
Ringskrømt
|
Emmaljunga vant vel i tillegg barnevognstesten, gjorde den ikke? Hm, jeg er litt i tvil, men synes egentlig at 5500 for en nesten ubrukt 2009-modell er et for godt tilbud å misse. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Skulle jeg hatt flere barn nå, så hadde det blitt denne: |
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Du, det vet jeg ikke. De fikk heftig kritikk for noen år siden, så jeg vil tro de er svært sikre nå. - men en ting er sikkert: Har du lyst på den, så finner du ingen andre du liker like godt.
|
|
|
#34 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken kombivogn er best?Den Happy Brio-vognen var utrolig fin! Jeg tror vi kommer til å gå for den. Takk for tipset guniss!
|
|
|
#35 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken kombivogn er best?Emmaljunga.
|
|
|
#36 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken kombivogn er best?Det er klart den er stabil. Den veier jo vanvittige 19 kg som sportsvogn (understell: 9 kg, hjul: 4 kg, sportsvogndel 6 kg)! Det ville vært rarere om den ikke var stabil! Særlig om man legger til 10 kg ettåring.
|
|
|
|
#37 |
|
Ringskrømt
|
Jeg kommer naturligvis til å gi ungen gulpeforbud når h*n er i vogna!
Juhu! Oppløftende!
Men, assa, jeg skal jo ikke gå rundt å bære vogna, den skal jo trilles. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, men det kjennes med 29 kg foran seg i oppoverbakkene. I nedoverbakkene også, egentlig.
|
|
|
|
#39 |
|
Har tro på forbedring
|
Og ettåring får ikke spise en banan eller noe sånn alene når h*n sitter i vogna. Når kommer den nye verdensborgeren? If I may ask...
|
|
|
#40 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvilken kombivogn er best? |
|
|
|
![]() |