|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Ja, vi har fått den behandlingen som har vært nødvendig når vi har kommet til legevakten. Noen ganger har vi ventet, mens andre ganger har vi kommet rett inn, og jeg har alltid følt at legene har tatt seg tid når vi først har fått møte dem.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Ja stortsett. Det jobber et skikkelig nek av en legesekretær/sykepleier der, men bortsett fra henne så er alle de andre kjempeflotte.
|
|
|
#3 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Nja... Når jeg først får behandling er jeg fornøyd, men her i byen må vi gjerne vente 2-3 timer i et bittelite trangt venterom der alle kan høre hva du sier i luka. Ikke helt bra ift. taushetsplikt og pasientrettigheter?
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?Jeg har bare vært på Oslo legevakt 1 gang, samt Volvat et par ganger. Da vi dro til Oslo legevakt var jeg gravid med sterke magesmerter. Det var helt forferdelig å sitte i flere timer å vente. Men når det først ble vår tur, så var vi veldig fornøyd med oppfølgingen. Det viste seg å være blindtarmen og jeg ble operert samme kveld. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er du fornøyd med behandlingen du får på legevakta?
Jeg kan bare signere denne.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|