|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er vist en nykomling på NM
Du kan legge til amming kontra morsmelkerstatning-debatten. Der har jeg fått utallige røde.... antakeligvis fordi jeg ble nødt til å gi datteren min MME etter 6 uker med amming
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Jeg aner konturen av en laaaaaaaaaaaang liste.
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg har aldri fått noen røde i sånne debatter. Tvertimot. |
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Det er visst en nykomling på NMVi gidder vel ikke å sladre på FP om hvorfor nykommere på NM får røde prikker. vel? Det er bare å søke opp innleggene dersom man er nysgjerrig.
|
|
#5 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er visst en nykomling på NM
Jeg gjorde det for lenge siden, fordi jeg oppdaget at 2 i min nyeste barselgruppe hadde tonnevis av røde prikker på NM. De var begge nykommere i september 2006 klubben. Men resultat var at jeg ikke så noe som ga meg svaret jeg søkte....
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|