Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

«Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-09, 21:21   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har barn som våkner alt for tidlig klubb!

Haugtussa: jeg antar du tar tidligvakta lørdag neste helg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 21:32   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Haugtussa: jeg antar du tar tidligvakta lørdag neste helg.

Eg veit eg burde sagt et ubetinga ja her, men kan vi inngå et kompromiss om at eg står opp før åtte?

Gammel 31-05-09, 21:33   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg veit eg burde sagt et ubetinga ja her, men kan vi inngå et kompromiss om at eg står opp før åtte?

Har nok rukket noen kaffe latte da jeg ja
Men søndag kan jeg sove på litt da

Gammel 31-05-09, 21:37   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har nok rukket noen kaffe latte da jeg ja
Men søndag kan jeg sove på litt da

Men alternativet er jo at eg kjem lassende i titida.

Gammel 31-05-09, 21:38   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Men alternativet er jo at eg kjem lassende i titida.

Pføy!
(Da er vi jo (nesten) på vei til å hente Nøtta)

Gammel 03-06-09, 12:02   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Jeg har barn som våkner alt for tidlig»-klubb!

Jeg har hatt barn som våkner i 4-5 tiden i ti år nå. Trenger jeg å fortelle at jeg ser ut som et hengetryne? :trøtt:

Gammel 08-06-09, 22:11   #7
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her står storebror til tider tidlig opp. Alt mellom 5.30 og utover. Men siden han har lært seg klokka så har vi avtale om at det ikke er lov å stå opp før 6.30. Dette går stort sett greit.

Han legger seg tidlig på kveldene for han regulerer søvn dårlig. Om han legger seg ni så står han like tidlig opp så da ser jeg ikke noe poeng i å la han være så lenge våken om kvelden.

Gammel 08-06-09, 22:34   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Vil bare si at Peder har våknet i 07 tiden flere morgener på rad nå. :hvisker:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.