Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Endelig skal Benzo ta lappen!!

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-06, 23:37   #1
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Herregud, det må da vitterlig holde...? Hva er minimumkravet for kjøretimer da? Og hvor mye kan du fra før? Jeg har forresten heller ikke lappen. Hvor mye tror du det vil koste?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 13:12   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig skal Benzo ta lappen!!

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Herregud, det må da vitterlig holde...? Hva er minimumkravet for kjøretimer da? Og hvor mye kan du fra før? Jeg har forresten heller ikke lappen. Hvor mye tror du det vil koste?

Vet ikke om det er noe minimumskrav, men jeg må sikkert ha en del timer. Vanskelig å lære gamle hunder å sitte vet du.
Det koster nå ca 470 kr for en time + 2200 for grunnkurset med mørkekjøringsdemo. Jeg regner med at jeg må ut med en 25.000 kr.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.