Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telekiosken har nyåpna butikk her jeg bor

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 09:49   #7
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telekiosken har nyåpna butikk her jeg bor

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg syns det er rart at de opererer med så forskjellige priser på nett og i butikk. Hadde nok følt meg lurt om jeg hadde kjøpt en vare, for så å oppdage i ettertid at varen var mye rimeligere i butikkens nettbutikk uten at de hadde opplyst meg om det. Mulig det ikke er ulovlig, men litt råttent gjort syns jeg det er.

Sånn gjør flere også. Vi var i vinter og så på tv på Elkjøp. Jeg hadde sjekket nettet først for å se utvalget. Da vi kom i butikken viste det seg at tv'en vi var interessert i, kostet kr. 2000,- mer i butikk enn på nett. Vi fikk prutet den ned. De hadde ikke tv'en inne, men vi bestilte den. Vel hjemme gikk jeg på nett og fant tv'en 1500 billigere et annet sted (enn den prisen vi prutet den ned til). Bestilte der og avbestilte hos Elkjøp.

Moralen er; sjekk priser på nett før du kjøper. Man kan spare MYE på det.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.