|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Derosm hvis (avsporet fra tråden om 67 årig mor)Det vil jo da i stor grad komme an på sykdommen. Handikap i seg selv er ikke noe som er "dødlig" stort sett.
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt. Sist redigert av Mams : 31-12-06 kl 03:34. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Derosm hvis (avsporet fra tråden om 67 årig mor)
Men det at du ikke klarer å sammenligne disse tingene, er jo strengt tatt ikke noe godt argument.
At det var?
Men i mange tilfeller vil vel forventet levealder være lavere for noen som har hatt kreft, vil den ikke? (Jeg vet ikke stort om dette, jeg bare mener å ha hørt det, og vet om flere som har fått kreft om igjen 10-20 år etter å ha blitt frisk av den første kreften.) Så hvis det er den forventede tiden man har igjen som spiller rolle, burde jo andre helsemessige vurderinger også tas med, ikke bare alder. (Jeg ville antagelig tatt det veldig tydelig med i vurderingen selv, i alle fall, dersom jeg hadde en sykdom eller lignende som gjorde det svært lite sannsynlig at jeg skulle leve i mer enn 20 år til, for eksempel.)
|
|
|
#3 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Derosm hvis (avsporet fra tråden om 67 årig mor)Rettet opp den noe rotete setningen. Hue er pyton og jeg er trøtt, tenkte en ting o skrev en salig blanding.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|