Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 23:54   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg syns vi bør få med oss det som har med ungene å gjøre. Skoleavslutninger, bhg-fester, idrettskole-avslutning, ballett-oppvisninger eller fotballkamper.
Jeg innrømmer glatt at jeg ikke helt forstår de som ikke prioriterer slikt foran det meste (selv jeg skjønner at man f.eks ikke kutter ut den årlige inernasjonale konferansen i månefaseforskning pga en fotballkamp. Vel og merke om man har interesse av å delta på den da.. ).

Jobb, for eksempel? Generell utslitthet? Ungene har egentlig ikke så veldig lyst?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 00:00   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jobb, for eksempel? Generell utslitthet? Ungene har egentlig ikke så veldig lyst?

Jeg skulle vært rimelig låst på jobben for å misse ei skoleavslutning. Fotballkamper kommer det flere av.
Og jeg skulle vært sinnsykt utslitt for å skippe det samme. Unger som ikke har lyst er en problemstilling jeg ikke har vært borti.

Gammel 17-06-09, 00:02   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg skulle vært rimelig låst på jobben for å misse ei skoleavslutning. Fotballkamper kommer det flere av.
Og jeg skulle vært sinnsykt utslitt for å skippe det samme. Unger som ikke har lyst er en problemstilling jeg ikke har vært borti.

Jeg har ikke nevnt noe om fotballkamper. Faktisk.

Men ja, jeg prioriterer nok annerledes enn deg. Mengdene med arrangementer i barnehagen er ikke på topp på pri-lista.

Gammel 17-06-09, 08:35   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke nevnt noe om fotballkamper. Faktisk.

Men ja, jeg prioriterer nok annerledes enn deg. Mengdene med arrangementer i barnehagen er ikke på topp på pri-lista.

Har dere mengder med arrangementer i barnehagen i juni?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 10:50   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Har dere mengder med arrangementer i barnehagen i juni?

Snakket vi bare om juni?

Vel, nei, ikke som jeg har fått med meg, i det minste. Men, det er foreldrekaffer, sykkeldager, svenskedager og the works, og juni er ikke akkurat yndlingsmåneden min fra før, siden det er Årets Travleste på jobb.

Gammel 17-06-09, 10:52   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snakket vi bare om juni?

Nei, ikke jeg iallfall, men jeg ser delvis at det blitt tolket sånn.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.