|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Diskriminering av sykkelvogn?Da er det jo snodig. Men kan du ikke bare snakke med styrer? "Langt brev" høres litt overkill ut sånn i første omgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Diskriminering av sykkelvogn?
Hadde man bare kunnet snakke med styrer hadde vi gjort det. Vedkommende er sykemeldt og ikke tilgjengelig på annet enn e-post. Hadde skuret vært beregnet på sovende barn, hadde jeg ikke reagert i det hele tatt. Jeg syns bare det er urettferdig at andre søskenvogner kan stå, men ikke sykkelvogner.
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener du at det ikke er beregnet kun på vogner som brukes til soving i løpet av dagen? Jeg hadde regnet med at det var grunnen, altså plassmangel og praktiske hensyn.
![]() |
#4 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen barn sover ute i vogner i barnehagen - de sover inne på "soverom" med egen madrass, teppe og pute. Skuret er et blikktak på påler og brukes, som sagt, bare til oppbevaring av vogner som benyttes til og fra barnehagen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|