Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du kjøpt raketter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du kjøpt raketter?
Ja! 32 30,77%
Nei! 72 69,23%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 15:56   #1
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kjøpt raketter?

Dere som synes det er så kvalmende, og idiotisk med raketter, dere ser vel ikke på de heller da, når vi går inn i det nye året?

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:02   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Dere som synes det er så kvalmende, og idiotisk med raketter, dere ser vel ikke på de heller da, når vi går inn i det nye året?

Nei for det hadde jo vært snylting. Jeg setter meg inn i et mørkt skap og roper sånn at jeg heller ikke hører smellene jeg ikke har betalt for

Gammel 31-12-06, 16:05   #3
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Nei for det hadde jo vært snylting. Jeg setter meg inn i et mørkt skap og roper sånn at jeg heller ikke hører smellene jeg ikke har betalt for

Jeg tenkte faktisk ikke at det hadde vært snylting, ei heller at man burde gjemme seg i et skap.

Men jeg regner med at alle de som synes raketter er kvalmende og idiotisk ikke gidder å gå ut for å glane på dem liksom.

Gammel 31-12-06, 16:38   #4
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Men jeg regner med at alle de som synes raketter er kvalmende og idiotisk ikke gidder å gå ut for å glane på dem liksom.

Premisset ditt er feil.

Raketter er ikke kvalmende og idiotisk. Tullinger som kjøper tilfeldige raketter og tenner på dem i fylla uten kompetanse på å lage fyrverkeri er kvalmende og idiotisk, og jeg håper virkelig vi kan få et forbud, med håndheving, mot det disse tullingene gjør.

Slik ting er nå foretrekker jeg faktisk å forholde meg rolig innendørs sammen med en god champagne ved midnatt. Hvis jeg har et vindu med egnet utsikt kaster jeg kanskje et blikk ut på den elendige fyrverkerioppvisningen.

Hvis jeg derimot kan få et profesjonelt og kompetent fyrverkeri (og for min del kan vi godt bruke like mye penger på det), vil jeg naturligvis ta med meg glasset mitt og oppsøke et egnet sted å se det.

Ben "drikker gjerne champagne utendørs selv om det er forbudt" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:42   #5
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Premisset ditt er feil.

Åja.

Gammel 31-12-06, 16:45   #6
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Raketter er ikke kvalmende og idiotisk.

Nei, men noen synes tydeligvis det, og det var dem jeg spurte.

Gammel 31-12-06, 16:52   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenkte faktisk ikke at det hadde vært snylting, ei heller at man burde gjemme seg i et skap.

Hvis det er mitt innlegg du sikter til så mente jeg at det er kvalmende at det blir svidd av så mye penger på dette. Det var ikke en rakett i seg selv ,- som jeg for den del kan synes er vakker.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:32   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg holder meg helst innendørs rundt midnatt - både fordi jeg på mine gamle dager har blitt engstelig for å bli truffet av raketter og fordi jeg overhodet ikke synes det er noe stas å se på fyrverkeri. Skjønner ikke vitsen (og det skal innrømmes at jeg synes hele nyttårsaften er oppskrytt og krampaktig :gretten.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:32   #9
TBM
Passiv

Standard

Jeg synes dette blir feil vinkling på dette. Jeg vil gjerne ut ved midnatt, det er flott å være ute i den mørke kalde natten og brenne stjerneskudd og ønsker hverandre godt nyttår.

Men - dette "ødelegges" jo av alle de andre rundt omkring som sender opp raketter fra tidlig kveld til langt på natt...

Jeg synes ikke det er "kvalmende" med raketter, men i slike mengder som vi bruker - ja, det synes jeg er idiotisk. Vi kunne så lett brukt mye mindre penger på raketter...

Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:35   #10
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg synes dette blir feil vinkling på dette. Jeg vil gjerne ut ved midnatt, det er flott å være ute i den mørke kalde natten og brenne stjerneskudd og ønsker hverandre godt nyttår.

Men - dette "ødelegges" jo av alle de andre rundt omkring som sender opp raketter fra tidlig kveld til langt på natt...

Jeg synes ikke det er "kvalmende" med raketter, men i slike mengder som vi bruker - ja, det synes jeg er idiotisk. Vi kunne så lett brukt mye mindre penger på raketter...

Enig

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.