|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor putter man unge nr. 3 i baksetet?Du har trepunktsbelte i midten? Jeg tror jeg ville plassert beltestolen der, så plasserer du ungen i den før du setter inn babysetet på utsiden. Så kan den største i midten brukes som underholdning for de to på sidene og.
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvor putter man unge nr. 3 i baksetet?
Jeg tror kanskje det er løsningen vi går for. Den eldste klarer fint å klatre inn i bilen og feste seg selv, så det er jo greit. Og hvis det er slik at midten bak er den tryggeste plassen i bilen, er det kanskje lurt å ha ungen som sitter forovervendt der? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Ang. dette med plassering. Begge de bakovervendte setene kan lenes til forsetet, men det er ikke nødvendig, så egentlig står jeg fritt til å plassere setene der jeg vil - så jeg ville bare høste litt av andres erfaringer, hva er mest praktisk osv. Setene er selvsagt festet ordentlig og i samsvar med bruksanvisingen, sånn bare for å presisere. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor putter man unge nr. 3 i baksetet?Sikkert bare meg som er svimete i dag. :PMS:
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvor putter man unge nr. 3 i baksetet?Har du ikke sete med base, så anbefaler jeg det på det sterkeste til baby. Ekstremt mye enklere å ha inn i bil når man har baby. Det kan festes med Isofix eller med bilens seler. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Noen seter skal jo ikke støttes på seteryggen foran. Så derfor viktig å sjekke hva som gjelder for det setet man har, ikke synse om noe så viktig.
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Da må jeg ha formulert meg klønete, jeg får plass til alle. Spørsmålet i hovedlegget handler mer om plasseringen.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Hvis setet ikke skal støttes på seteryggen foran så kan det ikke brukes om bilen er liten og man ikke klarer å få det montert riktig nei.
|
|
|
#10 |
|
En som trener
|
Jeg ville heller tenkt at det var en grunn til å ha babyen der - som tåler desidert minst om det skulle oppstå en situasjon. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|