Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)
Opprinnelig lagt inn av Azi, her.
Det står vel ingen regel på at det er ikke lov å lage flere tråder om samme tema. Mannen var ganske stor og betydde veldig mye for mange. Så jeg skjønner ikke helt problemet om vi diskuterer han litt her også.
Nei, men er det nødvendig? Eller er det bare så du skulle få ekstra oppmerksomhet om tråden din og sørge for at *alle* fikk med seg linken? Dessuten legger du ikke opp til diskusjon, kun kommentarer av typen "Ja, det er jævlig, Uff, så ekkelt å se han hengt" blablabla, yadayadayada.
Hvis du leser innleggene mine en gang til vil du se at jeg ikke hadde reagert hvis du hadde lagt opp til faktisk diskusjon. Men det kommer ikke frem av innlegget ditt. Hva er det du vil diskutere egentlig?
Jeg har advart og sagt i fra, du trengte da ikke gå å se på da jeg har advart 2 plasser!
...
Er det ting du ikke vil se, derfor du reagerer. Så trengte du strengt tatt ikke å gå inn i denne tråden. Overskriften taler vel for seg! Og mer advarsel kunne jeg da ikke servere!
Det har ingenting med hvor mye man advarer. Det har noe med at jeg syns selve handlingen i å starte en slik tråd er usmakelig. Jeg har for øvrig ikke klikket på linken fordi jeg syns det er totalt unødvendig å se en mann bli hengt. Det har absolutt ingen nyhetsverdi, tilfredstiller kun kikkeren og sensasjonslysten i folk.
Videon er spredt rundt overalt. Uannset er det lett tilgjengelig, så jeg skjønner ikke helt problemet hva du egentlig reagerer på.
Aha, så fordi *alle andre* gjør det så er det OK? Hvis *alle andre* hadde hoppet utfor en bro, hadde du også? Det er mye som er lett tilgjengelig på nett uten at det gjør det mer OK å se på/linke til/distribuere.
Sist redigert av Tallulah : 01-01-07 kl 09:57.
|