Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!
Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.
Gud hjelpe meg!!!! Hva vet du om hvor lenge det barnet hadde ligget der?? ikke rart barnet skriker hvis det står tre villt fremmede hysteriske voksne utenfor vinduet heller da!!! Barnet sov helt sikkert i bilen når hun løp inn og som mangen andre spedbarn skriker de når de våkner... Og med en bil uten air condition blir nå da barnet svett uansett om bilen står i ro eller kjører... Du var høygravid og hadde lyst å klore ut øynen til moren?? ALtså uvitende hysterisk du da vill jeg si hvis du kan si noe slikt som at du ville klore ut øynene hennes!!!
Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.
Ja det er din mening ja!!! Jeg vet ingenting om barnet har sovet i bilen eller ikke men for vår del som har bil uten ac er det akkurat det samme om den står i kø eller står parkert på en p plass i tre min!!!
Really? Er du seriøs nå? Tenkte jeg skulle la være å kommentere dette, men du provoserer meg så jeg greier ikke å la være!
For det første så synes du det er helt greit å forlate et spedbarn i bil, noe annet er hysteri. For det andre så presterer du å sammenligne det å parkere en bil uten noe som helst tilsyn med det å stå i bilkø. En kø hvor du som forelder/voksen har full oversikt og tilsyn med barnet/barna, og kan gi de drikke og åpne vindu for luft eller i det minste ha på en vifte. For en vifte har dere vel i bilen, eller?