Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!
Opprinnelig lagt inn av sunshine 24, her.
Gud hjelpe meg!!!! Hva vet du om hvor lenge det barnet hadde ligget der?? ikke rart barnet skriker hvis det står tre villt fremmede hysteriske voksne utenfor vinduet heller da!!! Barnet sov helt sikkert i bilen når hun løp inn og som mangen andre spedbarn skriker de når de våkner... Og med en bil uten air condition blir nå da barnet svett uansett om bilen står i ro eller kjører... Du var høygravid og hadde lyst å klore ut øynen til moren?? ALtså uvitende hysterisk du da vill jeg si hvis du kan si noe slikt som at du ville klore ut øynene hennes!!!
altså vi sto der i tja.. hvertfall 20 min før moren kom.. politiet kom etter ca 15 min.. hvem vet hvor lenge ungen hadde ligget der før vi gikk forbi og hørte hysterisk hyling innestengt i en bil...
det er da stor forksjell på å stå i kø i solen med deg selv og barn i bilen uten AC, enn å gå fra et barn i bil i solen. For det første står sikkert vinduene på vidt gap når man kjører i sånn varme uten AC og for det andre er du der og følger med og passer på barnet ditt og at det ikke blir for varmt.