Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

… men man skal jo ikke klage på varmen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-09, 14:10   #1
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Det er deilig med sol og varme. Greit, det er ett ork å jobbe, men siden vi har sommertid og kan gå kl. 15.00 er det greit.

Stranden er 1 min. biltur unna både jobb og hjem, så om en times tid er vi nok på stranda tenker jeg. Med kjølebag, strandstoler, campingseng, badedyr og parasoll.

Vi har også ac hjemme, dog ikke på soverommet.

Gammel 29-06-09, 14:14   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Når det er kaldt kan man kle på seg. Men når det er 29 grader på soverommet og ikke et vindpust, da er det fint lite man får gjort med det! Jeg har gitt meg selv utvidede rettigheter til klaging.

Da setter du en vifte foran senga sånn at du får vindpustet i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 14:17   #3
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det burde vært kaldt mens jeg er på jobb og varmt etterpå. Det er klamt og stillestående her. Kan ikke ha vinduet oppe for bygget rehabiliteres, og sjakten det blir hevet gammelt rask ned i står nesten rett under vinduet og det bråker forferdelig når ting kastes fra 7. etg. I tillegg støver det mye. Løp på Nille i sted og kjøpte meg en liten vifte.

Det jeg liker minst med varmen er at det blir stor spredning av gresspollen. Det er kaldere ute i hagen vår enn inne i huset, men jeg må rømme inn etter hvert fordi jeg reagerer sånn på gresset.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.