|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?Ja, det er verdt det. Vi kjøpte hytte for 2 år siden og blir bare mer og mer glad for at vi slo til. Hytta er ikke stor, men mye terrasse og 1 mål tomt. Vi bruker hytta mye, nesten hver helg, men det er ikke slik at vi ikke kan reise andre steder pga hytta. Kriteriene våre for kjøp av hytte var max 2 timer reisevei og nærme sjøen. Vi bruker 75min hjemmefra og vi rusler ned til stranda på 6-7 min. Perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?
Du syns ikke det er langt å bruke 6-7 minutter til stranda? Blir det til at dere tar "dagstur" med sekk, mat og det hele ned til stranda, eller tar dere svippturer ned bare for å duppe kroppen og? Vi har vært så utrolig bortskjemte med hytte med bare få meter til bryggen, så de 5 minuttene vi måtte bruke ned til stranda her virket litt langt. (10 minutter når 2-åringen skulle gå selv.)
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?Langt? Hehe, nei det er ikke langt i min målestokk. Det er en koselig skogsvei med mye spennende å se på underveis, bla. et lite vann med orm i. Vi pakker med oss mat, ja, det er flott strand der. Hadde det kun vært en brygge der, ville vi hatt hytte et annet sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?
Det høres helt knall ut.
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?Nå snakker jeg kun utfra våre forutsetninger. Vi har hus med fem minutters rusletur til stranden, og da måtte jeg nok hatt en hytte nærmere stranden om jeg hadde giddet å bruke penger på det. Særlig om jeg skulle dele den med noen. Da må man avtale og bli enige om alt, og jeg er vel igrunnen den som liker å ha det på "vår" måte, og ikke bruke krefter å avtale at nå skal vi ha hytten, og dere da etc. Samt hva som skal gjøres, hvordan det skal se ut etc.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?Det høres jo ut som at dere har råd både hus og hytte.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|