|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?For noen år siden var vi rett ved å kjøpe hytte, vi var "overalt" og kikket. Men vi fant aldri "hytta". Hovedproblemet vårt er vel at jeg vil ha hytte ved sjøen, han på fjellet. Vi fant aldri en som passet for begge. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?
Kjenner meg igjen. Vi kikket etter hytte i to år, ville ha hytte ved sjøen. Var på mengder med visninger, bød på et par, men fant egentlig ingenting vi virkelig ville ha (i vår prisklasse riktignok
|
|
|
#3 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?For meg høres det ut som om hyttekjøp absolutt er noe for dere. Og ut fra de kriteriene du skisserer ville jeg mene det er verdt det. Jeg er enig med de her som mener deling av hytte ikke er ideelt, men i og med at det er din mor det er snakk om er det kanskje en gunstig situasjon/ordning? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stiv
|
Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?:abonnerer:
|
|
|
|
#5 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?Vi har et sommerhus som har vært i familiens eie i 40 år nå. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hyttekjøp - er det verdt det?
Kan jeg få spørre om hvor på fjellet dette er? Og hvor mye dere ga for tomt og bygge hytte på tomta...:drømmeromhyttepåfjellet:
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|