Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når er man for feit?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-07, 15:52   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når er man for feit??

Jeg synes faktisk det er ganske flott når store damer bruker ettersittende jeans og høyhælte støvletter!

Gammel 02-01-07, 15:57   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg synes faktisk det er ganske flott når store damer bruker ettersittende jeans og høyhælte støvletter!

Helt enig! En god holdning, høye hæler og et bredt smil vil krone et lekkert par jeans perfekt!

Jeg har lyst til å fike opp folk som sier: Å, herreguuud, 42 er jo bare en sinnsvakt stor størrelse, altså. (tidl kollega av meg.)

Gammel 02-01-07, 15:57   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som dei andre seie, Vimsen, dette må du berre prøve deg fram med. Olabukser i 46 finne du i nesten alle kjedebutikkane.

Feit ja. Det er et negativt ord for meg også. Eg var feit då eg var 105 kilo fordelt på 172 cm. No, 20 kilo seinare, ser eg at eg fortsatt er stor men langt frå feit. Det er godt å mentalt sett ha kvitta seg med den tanken. Eg blir heller ikkje kalla feit lengre på jobb. Det vart eg for ti kilo sida.

Gammel 02-01-07, 16:03   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg blir heller ikkje kalla feit lengre på jobb. Det vart eg for ti kilo sida.

Kaller man virkelig folk feite?

Forresten, ei kledelig dongeribukse er stilig uansett størrelse. Det viktigste er at den er akkurat rett type.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 16:14   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Kaller man virkelig folk feite?

Ungdomar på barneverninstitusjon gjer det. Saman med alligatorfitte, mongohore, jævellesbe, kukksuger osv.

Gammel 02-01-07, 17:24   #6
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungdomar på barneverninstitusjon gjer det. Saman med alligatorfitte, mongohore, jævellesbe, kukksuger osv.

Eller kebabfitte, barnemishandler, blodhore osv. Det kan nevnes i fleng
Personlig er kebabfitte min favoritt!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 18:48   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Eller kebabfitte, barnemishandler, blodhore osv. Det kan nevnes i fleng
Personlig er kebabfitte min favoritt!

FEIT er nesten et kompliment!

Gammel 02-01-07, 19:08   #8
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiko og haugtussa: Godt dere har humor og selvironi.

Gammel 02-01-07, 20:38   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Feit ja. Det er et negativt ord for meg også. Eg var feit då eg var 105 kilo fordelt på 172 cm. No, 20 kilo seinare, ser eg at eg fortsatt er stor men langt frå feit. Det er godt å mentalt sett ha kvitta seg med den tanken. Eg blir heller ikkje kalla feit lengre på jobb. Det vart eg for ti kilo sida.

Feit er et veldig negativt ladet ord ja...
Jeg tenker ikke på andre som feite, bare meg selv. Selv om jeg har gått ned 26 kg siden januar i fjor, så tenker jeg bare feit når jeg tenker på meg selv.

Jeans har jeg forøvrig brukt hele tiden, Vimsen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.